vZTM Forum
Jak trafiłeś do VZTM i kiedy zacząłeś grać w OMSI. :D - Wersja do druku

+- vZTM Forum (https://vztmforum.waw.pl/new)
+-- Dział: Hydepark (https://vztmforum.waw.pl/new/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Dział: Na luzie (https://vztmforum.waw.pl/new/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: Jak trafiłeś do VZTM i kiedy zacząłeś grać w OMSI. :D (/showthread.php?tid=1231)

Strony: 1 2 3

Jak trafiłeś do VZTM i kiedy zacząłeś grać w OMSI. :D - ZKmOlsztyn - 23-08-2016

Dobry Big Grin Proste zasady.

Piszemy jak trafiliśmy tutaj gdzie się znajdujemy (a znajdujemy się w VZTM-ie jakby ktoś nie wiedział) Jezyk

I piszemy od kiedy gramy w OMSI Big Grin

Trafiłem tutaj przypadkiem. Otóż włączyłem przeglądarkę bo chciałem sprawdzić, o której autobus odjeżdża spod mojego domu i przypadkiem napisałem v ZTM Warszawa i pierwszy link to było właśnie to miejsce Big Grin

Gram w OMSI od dobrych 3 lat Big Grin

RE: Jak trafiłeś do VZTM i kiedy zacząłeś grać w OMSI. :D - szymon200099 - 23-08-2016

Gdy byt vStargardu chylił się ku upadkowi i wszyscy wiedzieli co czeka tą vFirmę, zacząłem przeszukiwać inne vFirmy. Ta była dla mnie najlepszą opcją (i moje zdanie odkąd się tutaj zatrudniłem, nie zmieniło się Uśmiechnięty)
Grę zaczynałem jeszcze od pierwszej części OMSI w 2012, więc poświęciłem na nią 4 lata. Wcześniej, dwa lata jeździłem w vBusie, ale nie zamierzam tych dwóch gier porównywać xD

RE: Jak trafiłeś do VZTM i kiedy zacząłeś grać w OMSI. :D - SolarisU12 - 23-08-2016

Można powiedzieć, że trafiłem tutaj przez Facebooka. W Październiku zobaczyłem profil vZTM Warszawa i czekałem, aż będzie się można zarejestrować. Znalazłem także filmy z przejazdów po mapie Ursusa i jeszcze bardziej mnie to wkręciło. I tutaj się wszystko zaczęło 6.11.2015 r. Uśmiechnięty

W Omsi gram ok. 4,5 roku, z czego dwa lata w OMSI 2 Uśmiechnięty Przez jakieś trzy miesiące grałem w vbusa (przed OMSI), a pierwszą zainstalowaną mapą do OMSI był Projekt Szczecin v2