Warszawa Ursus - Wersja do druku +- vZTM Forum (https://vztmforum.waw.pl/new) +-- Dział: Hydepark (https://vztmforum.waw.pl/new/forumdisplay.php?fid=10) +--- Dział: Mapy i trasy (https://vztmforum.waw.pl/new/forumdisplay.php?fid=34) +---- Dział: Mapy wydane (https://vztmforum.waw.pl/new/forumdisplay.php?fid=121) +---- Wątek: Warszawa Ursus (/showthread.php?tid=3403) |
Warszawa Ursus - Krashan - 23-12-2024 Ponieważ pracuję nad nową wersją mapy chciałem naprawić też błędy jeśli jakieś wyłapię i ostatnio oglądając film z przejazdu po mapie na YT zauważyłem, że błędnie wczytuje się jeden obiekt popękań jezdni. O dziwo u mnie wszystko z tym obiektem jest ok i chciałem was spytać jak wam wyświetlają się te popękania? Lokalizacja to zaraz jak się ruszy z Fortu Wola w stronę Ursusa. I czy ktoś może wie od czego to zależy? Czy osoba nagrywająca film ma jakąś złą wersję tego obiektu? A może to wina jakiś ustawień gry? RE: Warszawa Ursus - ItzTauTau_ - 23-12-2024 U mnie sprawa wygląda identycznie, jak na zamieszczonym przez kogoś filmie. RE: Warszawa Ursus - Dominik1181 - 23-12-2024 Mam coś podobnego też, na skrzyżowaniach koło PKP Gołąbki 2 przystanki wstecz za rondem. Przydało by się zrobić również lepsze otoczenie w okolicach Szuberta, bo naprawdę pusto i parę domków na krzyż, odnośnie domków to wieje nudą, nie wiem czy w realu też mają jakiś drewniany płot. RE: Warszawa Ursus - Westu - 23-12-2024 @Krashan, daj nazwę obiektu oraz tekstury, w bazie na 100% znajduje się prawidlowy obiekt i zapewne ludzie je mają z innych map na ktorych byly one uszkodzone. RE: Warszawa Ursus - Milosz2007 - 23-12-2024 U mnie jest wszystko w porządku. RE: Warszawa Ursus - oskar778 - 23-12-2024 Obiekt ten to dira_7.sco z folderu UL/diry Przezroczystość tego obiektu wynika z użycia tekstur w formacie .tga w którejś wersji tego obiektu (w .png elegancko się wyświetlają) RE: Warszawa Ursus - Krashan - 24-12-2024 Dzięki panowie, czyli rozwiązało się, że problem leży w wersji tekstury RE: Warszawa Ursus - Westu - 24-12-2024 Problem się rozwiąże jak wszyscy pobiorą ten folder z bazy obiektow i je podmienią. RE: Warszawa Ursus - Ikarus 132 - 02-01-2025 Problem nie leży w wersji tekstury, tylko w ustawieniu parametru [matl_alpha]. Jeśli jest na 1, to wyświetla się poprawnie, na 2 - zaczyna przenikać. Dokładnie to samo jest na Rembertowie i wynika z braku nadpisania plików. RE: Warszawa Ursus - Westu - 02-01-2025 Też nie, wszystkie obiekty z alphą powinny być stawiane na końcu bądź mieć wpis "[rendertype]" ustawioną na odpowiedniej wartości. W bazie plików powinna znajdować się zmodyfikowana przezemnie wersja tego obiektu która ma takie wpisy uwzględnione. |