20-02-2018, 02:05
To może kolejna seryjka?
Warszawa, pętla Bródno-Podgrodzie. Jeden z 10 leciwych już MANów NG313, które dostąpiły zaszczytu uzyskania nowych warszawskich barw kończy kolejny kurs z Ronda "Radosława".
Warszawa, pętla Bródno-Podgrodzie. Kolejny przemalowany NG313 odpoczywa z miłym kierowcą przed kolejnym kursem jako 010/114 do znanego wszystkim z OMSI UKSW
Warszawa, pętla Bródno-Podgrodzie. Tu już nieco większa ciekawostka, bo jeden z 3 warszawskich Gdańszczaków. Aż trudno pomyśleć, że w tym roku stuknie im już 12 lat... Na tło oczywiście intensywna praca systemów Novamedia Innovision.
Warszawa, wyjazd z pętli Bródno-Podgrodzie. Jeden z pięciu całkiem nie dawno przerzuconych z Ostrobramskiej na Stalową 88xx wygina śmiało ciało zbliżając się do pierwszego przystanku na trasie do Dworca Wschodniego.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Najnowszy pojazd we flocie Komunikacji Miejskiej Łomianki oczekuje na kolejny sobotni kurs brygady 3/150. Jest on "20 Solarisem na 25-lecie KMŁ", posiadał też taki napis na górze lewego boku, lecz utracił go ze względu na wymagania ZTMu.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Przedstawiciel serii, którą pożegnamy niestety już za kilka dni zarówno w realu, jak i w vZTM odbywa 58-minutowy postój.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Jeden z najładniejszych pojazdów w Warszawie - Mercedes Conecto właśnie przyjechał z Truskawia.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Sancity mało lubianej firmy Europa Express City odbywa właśnie około 18-minutowy postój na przystanku, który kiedyś należał do Tarchodworskiego Trio: E-4, E-6 i E-8 oraz oczywiście 101. Okresem przejściowym była linia 511, a obecnie wygrzewają się tu takie kurduple z linii 203 oraz skrócone kursy N01 (zarówno w realu, jak i u nas)
Warszawa, ulica Księżycowa. Tu już przy drugim krańcu 203.
Warszawa, przystanek Rondo Daszyńskiego 02. Solaris obsługujący uruchomioną po raz pierwszy od kilku miesięcy linię 921 wygrzewa się na takiej o to "pętli". Ciekawa linia - 13 minut przelotu i 17 minut postoju, i tak co pół godziny.
Warszawa, ulica Prosta.
Warszawa, pętla Witolin. Norma czyli Ostrobramski Solaris na 158 i małe dziwadełko na 168 w postaci elektryka, który zaraz wykona swój ostatni półkurs - dalej zostanie podmieniony na Solbusa ze względu na problemy techniczne.
Warszawa, ulica Waryńskiego. Jedna z 4 takich Hybryd odpoczywa przed kolejnym kursem na zadupie.
I na koniec ciekawostka z 8442, czyli Macrosystem w Hugerze
Warszawa, pętla Bródno-Podgrodzie. Jeden z 10 leciwych już MANów NG313, które dostąpiły zaszczytu uzyskania nowych warszawskich barw kończy kolejny kurs z Ronda "Radosława".
Warszawa, pętla Bródno-Podgrodzie. Kolejny przemalowany NG313 odpoczywa z miłym kierowcą przed kolejnym kursem jako 010/114 do znanego wszystkim z OMSI UKSW
Warszawa, pętla Bródno-Podgrodzie. Tu już nieco większa ciekawostka, bo jeden z 3 warszawskich Gdańszczaków. Aż trudno pomyśleć, że w tym roku stuknie im już 12 lat... Na tło oczywiście intensywna praca systemów Novamedia Innovision.
Warszawa, wyjazd z pętli Bródno-Podgrodzie. Jeden z pięciu całkiem nie dawno przerzuconych z Ostrobramskiej na Stalową 88xx wygina śmiało ciało zbliżając się do pierwszego przystanku na trasie do Dworca Wschodniego.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Najnowszy pojazd we flocie Komunikacji Miejskiej Łomianki oczekuje na kolejny sobotni kurs brygady 3/150. Jest on "20 Solarisem na 25-lecie KMŁ", posiadał też taki napis na górze lewego boku, lecz utracił go ze względu na wymagania ZTMu.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Przedstawiciel serii, którą pożegnamy niestety już za kilka dni zarówno w realu, jak i w vZTM odbywa 58-minutowy postój.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Jeden z najładniejszych pojazdów w Warszawie - Mercedes Conecto właśnie przyjechał z Truskawia.
Warszawa, pętla Metro Młociny. Sancity mało lubianej firmy Europa Express City odbywa właśnie około 18-minutowy postój na przystanku, który kiedyś należał do Tarchodworskiego Trio: E-4, E-6 i E-8 oraz oczywiście 101. Okresem przejściowym była linia 511, a obecnie wygrzewają się tu takie kurduple z linii 203 oraz skrócone kursy N01 (zarówno w realu, jak i u nas)
Warszawa, ulica Księżycowa. Tu już przy drugim krańcu 203.
Warszawa, przystanek Rondo Daszyńskiego 02. Solaris obsługujący uruchomioną po raz pierwszy od kilku miesięcy linię 921 wygrzewa się na takiej o to "pętli". Ciekawa linia - 13 minut przelotu i 17 minut postoju, i tak co pół godziny.
Warszawa, ulica Prosta.
Warszawa, pętla Witolin. Norma czyli Ostrobramski Solaris na 158 i małe dziwadełko na 168 w postaci elektryka, który zaraz wykona swój ostatni półkurs - dalej zostanie podmieniony na Solbusa ze względu na problemy techniczne.
Warszawa, ulica Waryńskiego. Jedna z 4 takich Hybryd odpoczywa przed kolejnym kursem na zadupie.
I na koniec ciekawostka z 8442, czyli Macrosystem w Hugerze