28-03-2018, 00:47
Odkopując nieco.
Owszem, był na Woronicza ale przyjechał tam raczej na pokazówkę dla oficjeli. Następnie razem z czwórką innych wozów udał się na Włościańską. Parę dni kręcił się po mieście i stwierdzono nieprawidłowości, więc wszystkie 4 wozy wróciły do Bolechowa. Obecnie ponownie są w Warszawie i po raz kolejny trwają testy na mieście.
Wyposażone są one w identyczny SIP jak wóz #7100 czyli ich o 6 metrów dłuższy odpowiednik - Macrosystem. Pulpit to oczywiście FAP, ale już nie dotykowy. Ciekawostką jest zastosowanie jako 2 i 3 drzwi odskokowo-przesuwnych, trochę podobnie jak w wycofanych już osiołkach. Podobno od kwietnia mają rozpocząć służbę liniową.
Owszem, był na Woronicza ale przyjechał tam raczej na pokazówkę dla oficjeli. Następnie razem z czwórką innych wozów udał się na Włościańską. Parę dni kręcił się po mieście i stwierdzono nieprawidłowości, więc wszystkie 4 wozy wróciły do Bolechowa. Obecnie ponownie są w Warszawie i po raz kolejny trwają testy na mieście.
Wyposażone są one w identyczny SIP jak wóz #7100 czyli ich o 6 metrów dłuższy odpowiednik - Macrosystem. Pulpit to oczywiście FAP, ale już nie dotykowy. Ciekawostką jest zastosowanie jako 2 i 3 drzwi odskokowo-przesuwnych, trochę podobnie jak w wycofanych już osiołkach. Podobno od kwietnia mają rozpocząć służbę liniową.