16-06-2016, 19:03
Aha to lepiej puścić linię bezsensownie. Przecież nadal wszystko będzie zakorkowane i nic się nie zmieni.
Dyskusja o komunikacji (nowości, ciekawostki, zmiany)
|
16-06-2016, 19:03
Aha to lepiej puścić linię bezsensownie. Przecież nadal wszystko będzie zakorkowane i nic się nie zmieni.
16-06-2016, 19:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2016, 19:07 przez WarszawiakZeStolicy.)
16-06-2016, 19:13
Jednak mimo wszystko wydaje mi się, że lepsza wersja to Głębocka, ponieważ Bródno i tak będzie miało jedną stacje metra - Kondratowicza. A przy trasie toruńskiej są pola, gdzie można byłoby zbudować ogromny parking P+K i cała okolica by skorzystała. Problem w tym, że metro to nie przystanek autobusowy, który można dowolnie przesuwać. Metro to ogromna inwestycja i powinna być w odpowiednich miejscach budowana, a te kilka groszy z UE to nawet nie powinien być argument.
Mohery i Menele z Bródna muszą mieć czym jeździć
17-06-2016, 15:25
Widocznie tak . Najgorsze, że przez to Warszawa w ogóle się nie odkorkuje. Radzymińska i Głębocka Będą stać jak stały.
22-06-2016, 22:52
Oj ja bym się bał tego 213
23-06-2016, 11:20
26-06-2016, 20:18
Teraz zmiany rozkładów będą 3 razy w tygodniu Ciekawe jakie zmiany będą na szczyt NATO.
28-06-2016, 13:45
#5408 już wozi pasażerów: https://www.facebook.com/nahverkehrswelt...71/?type=3&theater
28-06-2016, 16:11
Kilka dni temu bawiłem się Macro-systemem i było te X34 i jeszcze jedna berlińska linia ale nie chciały się włączyć. A nie miałem czasu na reset Macro-Systemu bo to długo trwa.
28-06-2016, 16:34
28-06-2016, 17:09
Możliwe. Nie pamiętam już co to było
Jak ostatnio bawiłem się Hugerem to były tam 4 linie i 10 kierunków nie licząc Betriebsfahrtu, Warshau Größt Berlin itp.
28-06-2016, 23:50
Nic ciekawego w sumie. 704 co godzinę. To będzie coś
29-06-2016, 22:03
30-06-2016, 00:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-06-2016, 00:02 przez WarszawiakZeStolicy.)
09-07-2016, 22:49
https://www.hostmat.eu/images/29136647387800918728.jpg
(Wiem że słaba jakość, duży zoom) Tu dokładnie widać czcionkę taborowego. Wygląda na to że te wozy będą wielką rewolucją w Warszawie, patrząc na to zdjęcie widać co najmniej 2 zmiany-Nowe naklejki informacyjne, nowa czcionka numeru taborowego, i wydaje mi się że obowiązywał będzie zakaz wysiadania pierwszymi drzwiami. Czy Mobilis przypadkiem nie zaktualizował loga? Chodzi mi o brak dopisku "Group". Ciekawostką jest że w Wolicy stał on z numerem 9201
12-07-2016, 20:46
Dodam, że ta czcionka to bodajże Frutiger.
12-07-2016, 21:00
Frutiger Light.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|