Dobry wieczór
Przychodzę z luźną propozycją przeniesienia Raportów Kierowców do działu danej zajezdni jako "Pododział".
Lecz dlaczego warto zastosować takie rozwiązanie?. Załączam poniżej kilka plusów takiej opcji.
Przychodzę z luźną propozycją przeniesienia Raportów Kierowców do działu danej zajezdni jako "Pododział".
Lecz dlaczego warto zastosować takie rozwiązanie?. Załączam poniżej kilka plusów takiej opcji.
- Spójność strukturalna forum
Skoro zajezdnie mają własne działy (np. prowadzą tam dyspozytornie i inne wątki operacyjne), naturalnym miejscem dla raportów kierowców będą właśnie te działy.
- Uniknięcie dublowania układu
Obecnie w jednym dziale znajdują się wątki typu „Raporty R-2”, „Raporty R-4” itd. – co de facto tworzy nieformalny podział, który można uporządkować organizacyjnie.
- Lepsza przejrzystość i intuicyjność
Kierowcy mogą bezpośrednio zamieszczać raporty w swojej zajezdni, bez konieczności wyszukiwania właściwego wątku w ogólnym dziale.
- Ułatwienie nadzoru
Dla osób z Działu Nadzoru Ruchu przeglądanie i analiza raportów w konkretnych działach zajezdni może być nawet wygodniejsza.
- Lepsze śledzenie lokalnych problemów
Problemy powtarzające się w ramach jednej zajezdni (np. awarie konkretnego typu pojazdu) będą lepiej widoczne i analizowalne w jednym miejscu.
- Poprawa archiwizacji i dostępu do danych historycznych
Przypisanie raportów do zajezdni ułatwia późniejsze ich przeglądanie oraz analizę w razie potrzeby.
Mam świadomość, że za ocenę raportów nadal odpowiada Dział Nadzoru Ruchu. Proponowana zmiana ma na celu jedynie poprawę organizacji oraz ułatwienie dostępu do raportów zarówno dla kierowców, jak i osób zarządzających w zajezdniach, bez wpływu na kompetencje nadzoru.
Z poważaniem, zetrixx
Były kierowca R-2 Kleszczowa
Pełne zmiany
KLIK
Pełne zmiany
KLIK
